Alla inlägg den 3 november 2015

Av Maria Andersson Henningsson - 3 november 2015 22:12

   

Vilken lycka jag känner över all respons som jag fick på mitt förra inlägg. Jag känner mig rik på människor, människor som tror på mig och bryr sig om mig. Vilken lycka, energi och kärlek som jag känner. Ser framemot 2016 som kommer bli mitt år. Det är med spänning, förtjusning och lycka som jag räknar ner dagarna. Tiden tickar ner.... Idag har jag och barnen vart his frissan, jag har haft lunchmöte med bästa Maria, vi har pratat ledarskap, företagsledning och planering med mål och handlingsplan. Härligt du ger energi!!!! Jag har även haft möte med min bästa Ulle, hon har berättat för mig om hennes plan, där hon blandannat vill driva sitt egna företag, Ulle bollen är i rullning, nu kastar du dig ut genom fönstret, du äger och är bäst. jag tror på dig, sluta aldrig att följa din dröm. Jag har även hunnit med ett telefonmöte på kvällskvisten med min bästa vän, bästa Marie, min första egna registrerad FBO. Hon och jag kommer alltid följas åt, vi kompliterar varandra och jag är så stolt över henne, startat upp sin alldeles egna salong, you rock girl!!! Så många möten idag, inspirerande och nu är jag full med energi igen. Puss på er!! 

Presentation


En glad tvåbarnsmamma, som älskar att träna, umgås med familj, vänner och älskar att arbeta!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards