Alla inlägg den 19 november 2015

Av Maria Andersson Henningsson - 19 november 2015 23:13

 

omtummlande dag, ena stunden möte angående företagsköp, andra stunden mamma och laga mat. Nu ikväll vipkväll med tema smink, så utbildning för mig och vip för mina kunder. Många tankar, känslor har snurrat idag. sliter hårt, energin saknas till att glömma bort tankar, skratta och må bra. Lite snurrigt och luddigt men ibland måste jag hålla tillbaka och inte dela med mig av mina tankar i respekt mot andra. Reflektioner idag, jobba hårt ger skörd, energi och mer kunskap och personlig utveckling. Ibland kan man inte tillåtas att dela med sig av sina känslor, men jag ser framtiden där mitt slit förhoppningsvis skördar. Jag har iaf haft en underbarkväll med härliga människor mycket possitiv energi som avslutas med långpromis med bästa Elin och zacko. 



Presentation


En glad tvåbarnsmamma, som älskar att träna, umgås med familj, vänner och älskar att arbeta!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards