Alla inlägg den 11 november 2015

Av Maria Andersson Henningsson - 11 november 2015 20:55

Uppe med tuppen imorse 5:45 gick jag ut på en pw i mörkret, med en härlig inspirerande ljudbok i öronen. Något som jag vill göra varje morgon och skulle önska att jag gjorde, men för att jag en vanlig dag ska hinna detta så är det 5:00 som gäller och det är inte alltid tjohooo att gå upp då! Lämnade kidsen på dagis och drog iväg på en kurs: Ny som ledare, en mycket inspirerande kurs, med många bra diskussioner och grupparbeten. träffade en massa nya härliga människor som gav mig massa med glädje, inspiration och energi. Tack för att ni delade med er av ert ledarskap och er problematik i era organisationer. Det kallar jag för stora ledare! På kvällen har jag faktiskt känt mig helt slut och efetr att ha byggt lego med min älskade Felix och lekt, samt nattat barnen och jobbat lite, så känner jag nu att jag ska unna mig ledighet, jag ska alltså passa på att sitta ner framför Tv:n och bara vara, olikt mig men ibland så måste man lyssna på kroppen och strunta i knoppen :)    

Presentation


En glad tvåbarnsmamma, som älskar att träna, umgås med familj, vänner och älskar att arbeta!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards