Alla inlägg den 30 november 2015

Av Maria Andersson Henningsson - 30 november 2015 07:15

Vilken underbar helg, helgen startade med att jag tankade energi, sedan blev det fredagsmys med glass. Barnen var glada och goa. Lördag då började vi packa upp alla julsaker, jag älskar julen, julen ger mig massa härliga och lyckliga minnen från min barndom. För mig har alltid julen varit mycket speciell och det är verkligen familjens månad, jag börjar alltid den första advent att baka pepparkakor, bygga pepparkakshus, göra julfint, packa upp alla tomtar, tända ljus, dricka glögg och sätta upp all belysning inomhus. Jag har känt mig ganska energilös på sistonde pga av saker som händer i mitt liv som jag inte kan skriva om, med hänsyn till andra människor, det sker även förändringar i det possitiva, men även detta är det lite husch husch runt omkring. Så får mig som är en väldigt öppen person som gärna vill berätta för hela världen är det svårt och en stor uppoffring att faktiskt knipa igen min lilla mun. Idag känner jag mig full av energi, utvilad och bara vill kasta mig över allt erbete, jag har massa roligt att se framemot i dag på jobbet och även ikväll ska jag jobba med min Forververksamhet, har så mycket planer som måste göras klart innan  december tar vid, det blir en bra månad i december, nu börjar alla pusselbitar läggas på plats och vi kommer att knyta ihop säckarna i december, ska bli så spännande och kul, framtiden ser jag verkligen framemot :) Jag älskar denna tid så jag ska verkligen ta del av den och ladda mig full av massa energi, i morse snöade det också man kan inte önska sig en mer bra start på veckan:)  

Presentation


En glad tvåbarnsmamma, som älskar att träna, umgås med familj, vänner och älskar att arbeta!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards