Alla inlägg den 15 november 2015

Av Maria Andersson Henningsson - 15 november 2015 20:07

Idag känner jag mig så rik på vänskap, kärlek, energi, skratt och liv. Jag är så tacksam för att jag har ett helt otrololigt JÄVLA bra team. Så kul att jag har fått lära känna dessa olika härliga människor som inspirerar mig i det jag gör, som leder mig till min framgång och personliga utveckling, ni ska bara veta hur mycket ni betyder för mig. Det ni gör är så värdefullt och betydelsefullt för mig. Jag är så lycklig för att ni alla finns i mitt liv på olika sätt. stort tack till Lena som trots huvudvärk tog sig tid att komma och inspirera och berätta om forevers otroligt bra eteriska oljor, hur vi kan använda dessa på bästa sätt. Stort tack till alla barn som med kärlek bakade massa pepparkakor, gjorde så att vi fick den där underbara känslan som man kan få på en härlig eftermiddag, som fick oss att längta till JUL, önska oss fram till julafton, skratten, lukten och känslan av en gemensakp, en gemenskap av kärlek. Denna dag fick mig att förstå att allt är möjligt bara man vill..... Vi genomförde en teamträff, där vi som mammor fick ha lite kvalitétstid med våra barn, slippa känna att vi har dåligt samvete för att vi vill satsa på vår business, slippa tänka den jobbiga tanken att egentligen borde jag vara hemma med mina barn istället för att jobba! Vi gjorde det möjligt, vi utförde en teamträff där barnen fick stå i centrum och vi fick vara lyckliga mammor. Vi gjorde en teamträff, där vi fick kunskap, produktinformation, energi och även en dag med sina vänner.... Vi lyckades tjejer, och det säger bara en sak, vi kommer lyckas mer, och mer, och mer.... Tack alla för en underbar dag <3

 

Presentation


En glad tvåbarnsmamma, som älskar att träna, umgås med familj, vänner och älskar att arbeta!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards