Alla inlägg den 5 november 2015

Av Maria Andersson Henningsson - 5 november 2015 22:14

     

Startade morgonen med att bre smöret på felsida av mackan till Felix, blev förlåten efter att jag lyssnade på honom om hur man slår i en spik i en planka, och ersatt hans "kliande mössa" Fortsatte sedan morgonen med två inspirerande seminarie, 10 steg till att bli en bättre företagare och business bloggers, så nu går tankarna... ska man skaffa en företagsblogg? Träffade sedan forevergänget på företagsmässan, då jag sprang in i dem, underbart att träffa sina goa vänner. Jag träffade även en person som inspirerade mig och som jag fick mycket energi, bra tips av. Precis som Gustav Oscarsson sa, umgås med mer framgångsrika företagare så kommer du lära dig mycket, så denna person vill jag gärna träffa och dela tankar, vision med. spännande och se vad han gör med sin verksamhet som hans ska starta, jag följer..... Kvällen avslutades med en underbar hudvårdskväll hos söta Ann-Marie, fick mycket enrgi av detta och hoppas på att jag gav energi till dem. Nu soffhäng med bästa älsklingen, en whiskey och förberedelse inför VAB imorgon ed min söta lilla prinsesstjej som inte är frisk <3 Ser det som kvalitétstid med min älskade dotter. God natt och sov gott!

Presentation


En glad tvåbarnsmamma, som älskar att träna, umgås med familj, vänner och älskar att arbeta!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards