Alla inlägg den 4 november 2015

Av Maria Andersson Henningsson - 4 november 2015 21:33

Fått det jag vill gjort idag! Känns befriande när man som jag sätter upp mål och målen nås. Jag blir stressad av att inte klara av mina mål, så idag korsade jag mållinjen med flaggan i topp. Hängt med mina härliga barn, lagat mat och gett Zacko kvalitetstid som jag kombinerat ihop med träningen. Bra familjedag och mariadag! 😄 Ikväll kom en kund förbi som har handlat C9 av mig, vi fikade och pratade hund, hon har två halvsyskon till Zacko och vi delade med oss av berättelser och bilder på våra älskade hundar. Hon verkar vara en underbar människa som jag bara måste få följa och träffa mera. Vissa människor intresserar en mer än andra och när man skrattar, ler och inspireras av samma saker är det så lätt. Jag önskar henne all lycka med sin C9 och hoppas på att hon kickstartar och förändrar sina vanor och får det resultat hon vill❤️ Imorgon ska jag gå på företagsmässan och jag är taggad till tusen 🏆🌟👣👜💄👢👛  

Presentation


En glad tvåbarnsmamma, som älskar att träna, umgås med familj, vänner och älskar att arbeta!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards