Alla inlägg den 22 november 2015

Av Maria Andersson Henningsson - 22 november 2015 19:40

 

Fredag när jag åkte hemifrån så hade jag lite ångest över att lämna min familj, framförallt mina barn. Man får så lite tid med sina barn så den tid man får vill man ha. Men ibland måste man prioritera annat och denna resa var ett MÅSTE för mig. Resan var en viktig del i mitt hjärta och jag skulle aldrig förlåta mig själv om jag inte åkte. Vet att barnen har det bra hemma med sin underbara pappa och jag behövde göra detta själv. Nu när jag äntligen är hemma och det är söndag så har jag njutit massor av att få umgås med min familj och mina barn, Ida har sminkat mig och vi har lagt pussel. Felix och jag har myst i soffan. Han är förövrigt dålig har feber som kommer och går så imorgon ska jesper gå till husläkaren med honom så vi får se hur det står till. Ikväll blir det mys med min älskling, imorgon är det fem som gäller, morgonladdning av dagens energi i form av pw. 

Presentation


En glad tvåbarnsmamma, som älskar att träna, umgås med familj, vänner och älskar att arbeta!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards